Proizvod dodan u košaricu
Kupili ste novi uređaj – kako promovirati novu uslugu?
Investirali ste u novi uređaj – što sada? Vrijeme je da obavijestite vaše postojeće i potencijalne klijente da se kod vas mogu naručiti na novi tretman.
Klijente privlače realistične slike prije/poslije
Realistične slike prije i poslije tretmana iznimno su moćno sredstvo koje uvjerava bolje od mnogih prodajnih tekstova, kupljenih slika ili popusta. Dogovorite se s klijentom za besplatno izvođenje tretmana u zamjenu za korištenje slika. Osigurajte da model potpiše pristanak za korištenje slika (možete ga pripremiti uz pomoć ChatGPT-a). Za fotografiranje koristite dodatnu rasvjetu i lijepu pozadinu kako bi slike bile zaista vrhunske. Te slike zatim objavljujte na Facebooku, Instagramu i drugim društvenim mrežama te ih uključite u promotivne materijale.
Važno: Na društvenim mrežama objave s fotografijama prije/poslije su dopuštene, ali plaćeno oglašavanje takvih slika Facebook i Instagram često odbijaju. Na svaku sliku ne zaboravite dodati vaš logo koji će klijente odmah podsjetiti na vaš salon.
Plaćeni oglasi – nužno zlo
Saloni često griješe jer premalo ulažu u oglašavanje i promociju tretmana. Uložite barem 200 € mjesečno u prvih 3–6 mjeseci promocije. U Facebook oglase uključite slike tretmana, pripremite tekst koji ističe prednosti novog tretmana i obavezno na kraju pozovite klijente da vas nazovu ili vam pišu. Oglasi neka se prikazuju u radijusu od približno 25 km od vašeg salona. Ako je prikladno, ograničite oglas prema spolu i dobi. Tijekom promocije ponudite 20 % popusta na uslugu. Ako klijenti već aktivno traže uslugu koju nudite, Google Ads oglasi su izvrsna opcija jer omogućuju precizno ciljanje na temelju ključnih riječi koje korisnici unose u pretraživač.
Ako biste morali odabrati samo jednu predloženu strategiju iz ovog članka, to bi bilo oglašavanje na Facebooku, jer u kratkom vremenu za relativno mali iznos može postići velik odaziv.
Baza – vaše zlato
Na web stranicu dodajte obrazac za prijavu na e-novosti i SMS obavijesti kako biste postupno gradili bazu klijenata koje možete obavještavati o akcijama i novostima. Kada nabavite novi uređaj, o novom tretmanu obavijestite svoje klijente i ponudite im promotivni popust za rezervaciju termina do određenog datuma. Ako dođe do otkazivanja termina nekoliko sati prije tretmana, svojoj bazi pošaljite last-minute SMS ponudu s nižom cijenom novog tretmana kako biste popunili slobodan termin.
Savjet: Koristite pružatelja usluga za masovno slanje SMS-ova, ali budite umjereni kako ne biste preopteretili klijente. Ne zaboravite – baza klijenata je vaše zlato! Ako već danas počnete prikupljati e-mail adrese svojih klijenata, u budućnosti ćete biti u velikoj prednosti.
Budite vidljivi na platformama gdje se nalaze vaši klijenti
Obavijest o novom tretmanu dodajte na svoju web stranicu i društvene mreže gdje se nalaze vaši klijenti. Mnogi saloni ne iskorištavaju besplatnu mogućnost Googlea za promociju, stoga se pobrinite da vaš salon bude registriran na Google My Business. Unesite naziv, adresu, kontaktne podatke, radno vrijeme i usluge – uključujući novu. Pozitivne recenzije klijenata tamo su ključni faktor za privlačenje novih klijenata.
Poklon - bonovi za stalne klijente
Pripremite poklon bonove za novi tretman i poklonite ih stalnim klijentima ili organizirajte nagradnu igru i podijelite nekoliko poklon bonova.
Tijekom tretmana započnite razgovor o novim uslugama
Ova metoda promocije potpuno je besplatna, ali vrlo učinkovita, jer nove usluge nudite klijentima koji vam već vjeruju. U čekaonicu dodajte letke s novom uslugom. Jednostavno ih možete dizajnirati u Canvi i ispisati na kućnom pisaču. Novi tretman možete uključiti i u već popularne pakete tretmana kako biste ga dodatno promovirali.
U tvrtki ART-PE d.o.o. svjesni smo važnosti promocije za uspjeh poslovanja salona, stoga vam uz kupnju uređaja osiguravamo i promotivni materijal – oglasne bannere za društvene mreže, videozapise, slike i letke.
MM