Proizvod dodan u košaricu
Popravci & servis uređaja
Stranke čekaju, a vaš uređaj je još uvijek na popravku?!
Svi mi korisnici uređaja, koji rade pomoću vakuuma ili vode, kao što su:
- krioterapija (cryo terapija),
- vakuumska masaža,
- radiofrekvencija s vakuumom,
- vakuumska kavitacija,
- dermoabrazija,
- ventuze,
- IPL i IPL+RF uređaji,
- laseri sa sistemom hlađenja (voda),
- diodni laseri te ostali drugi uređaji,
imamo zajedničkog NEPRIJATELJA, koji nas može koštati mnogo novaca.
To je začepljena cijev! Kod tretmana, gdje se upotrebljavaju ulja, kreme i gelovi, cijevi se mogu zamastiti i posljedično začepiti. Kod uređaja, koji za svoj rad upotrebljavaju vodu, u cijevima se natalože alge, koje isto tako začepe cijevi. Kod vakuumskih uređaja protok vode i zraka nije više isti i rezultat toga je, da uređaj jednostavno prestane raditi.
Zato, uređaj iznenada prestane raditi, a vi s popunjenim terminima! Cijeli dani rezervirani za tretmane, koji donose novac i dobru zaradu, a vi u problemu. Što činite?
Brzo tipkate naš broj 0038659 047 151 ili 091 222 2470, da što prije riješite nastali problem.
Kod datog obrazloženja, da će vaš uređaj biti kod nas NAJMANJE 2 DANA, ste prije svega ljuti i rastrešeni. Bezvoljni i s mislima: kojeg vraga ćemo raditi tako dugo, odlazite u svoj salon, gdje se strankama na dugo i široko ispričavate, da će na termin morati pričekati neko vrijeme.
Posjetili smo našeg servisera i pitali ga, zašto to traje tako dugo? U čemu je stvar?
Nakon detaljnog prikaza, kako teško je doći do srca uređaja, 2 dana se čine - najbrže moguće popravljanje.
Što se događa???
Kod predaje uređaja u naš servis ispunite obrazac »Narudžba servisa«, gdje opišete vaš problem ili grešku, koju ste otkrili. Ponekad je rješenje problema jasno i glasno, a ponekad se serviser trudi, da otkrije, što se je točno dogodilo. Mora otvoriti uređaj, otvoriti mora aplikatore, pregledati mora sve, da vidi, što je srž problema. Samo taj osnovni posao zahtjeva više od 3 sata rada.
Ako imate sreće u nesreći, tada je tajna nerada vašeg uređaja brzo otkrivena i imate problem sa začepljenim cijevima, moguće od ulja, krema ili gelova, ili od algi nastalih u vodi. Čišćenje takve zaprljane cijevi mora proći više serija čišćenja, da sva nečistoća ode sa cijevi. Čišćenje cijevi zato može trajati 2 dana ili više, ovisno od uzroka.
Za vlasnike, na početku spomenutih uređaja, je takav brzi servis trošak, a donosi i nepredviđeni manjak prihoda za vrijeme popravka. A što ako, bi bilo potrebno potražiti pravi uzrok kvara, ukoliko to ne bi bile začepljene cijevi.
Sami, obično, ovo čišćenja ne možete izvesti, zato je spomenuti servis nužan!
Najčešći problemi, koje smo već uočili kod servisa takvih uređaja, su:
- voda se nije mijenjala redovno,
- upotreba neprimjerene vode (za upotrebu je primjerena samo deionizirana voda),
- previše presavijena cijev, koja posljedično pukne,
- premiještanje uređaja okolo s potezanjem cijevi, umjesto premiještanja samog uređaja.
Kako uređaj održati funkcionalnim dulje vremena?
Preporučujemo vam:
- 1x godišnje redovni servis (izvedemo pregled uređaja, aplikatora i pritoka vode ili zraka te očistimo sistem),
- redovno mijenjanje vode – minimalno 1x na mjesec,
- ako uređaj rijeđe upotrebljavajte, potom savjetujemo svakih 2-3 dana uključenje uređaja, da voda kruži po aplikatoru.
Ljeto je tu, stranke stoje u redu i naručuju se na tretmane za oblikovanje tijela, anticelulitne programe i tretmane, koji poboljšavaju izgled kože! Traže izvođače, koji će im rješenje ponuditi brzo!
Djelujte preventivno sada i budite bez brige.